Kameraglede



KAMERAGLEDE !

Jeg har opprettet en fotoblogg for å samle noen av bildene som jeg tar på turene vår. Det vil for det meste være naturbilder men kanskje jeg avanserer etter hvert ;)
Ta en titt og kom gjerne med kommentarer.
http://kameraglede.blogspot.no/


torsdag 26. januar 2012

Lek og vennskap

Har fått nytt kamera som også kan ta opp film og driver og prøver det ut.  Legger inn ett par snutter av hundene.

Leia og Maila er egentlig ganske ulike. Leia er 9 år i mars men fremdeles veldig leken, som jeg har sagt tidligere så er det mye hopp og sprett. Maila er 5 år og mer den rolige typen,litt lat til tider, hadde ikke Leia dratt henne med på lek så tror jeg hun hadde hatt et veldig dovent liv. Leia holder Maila i form med sine sprell men strever noen ganger å få henne med på leken.

Etter en del hopping og spretting blir Maila med på leken  Smilefjes

Har hatt litt problemer med å kommentere bloggene men ser at flere har hatt samme problem.

Hadde en fantastisk solnedgang her for ett par uker siden.Fantastisk solnedgang

Det var litt fra oss, ha en flott januar måned. Nå går det mot vår Smilefjes

3 kommentarer:

  1. Så gøy med nytt kamera. Gratulerer! Filmsnuttene ble jo fine!

    Leia holder nok Maila ung på en måte. Når jeg ser på bildene av Leia, så har hun noe veldig vinnende ved seg Anne-Liss.

    Solnedgangen var bare vakker.

    Ha en fin helg:o)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt kamera! :)))) Og så et det går ann å filme med. Så moro. Og fin film blir det også. :))))

    Leia og Maila er veldig ulike. Det er jo flott på mange måte. Blandt annet det du sier selv. Leia holder Maila i gang. Det er jo egentlig supert til å være den eldste hunden.

    Himmelen har vært fin på mange steder i landet nå. Jeg har ikke fått tatt noen bilder av den. Flott bilde du har tatt. :)))

    Ha en riktig fin helg. :)))

    SvarSlett
  3. Heerlig film av jentene i lek. Jeg som har møt har bare hørt deg fortelle om leken deres men aldri sett de i lek. De er alltid så sindige isammen med andre hunder;o)

    Leia er imponerende spretten!!!

    Flott bilde av himmelen i solnedgang:o)

    Ei fin uke til deg, nå går det mot lysere tider og det er vel snart mulig til å ta en ettermiddagstur isammen.

    SvarSlett