Kameraglede



KAMERAGLEDE !

Jeg har opprettet en fotoblogg for å samle noen av bildene som jeg tar på turene vår. Det vil for det meste være naturbilder men kanskje jeg avanserer etter hvert ;)
Ta en titt og kom gjerne med kommentarer.
http://kameraglede.blogspot.no/


søndag 20. mars 2011

Bobil !

 

Vi har kjøpt oss bobil  Smilefjes med åpen munn   Dette har vi tenkt på leeenge og endelig nå er vi eiere av en. Vi liker å farte litt rundt men det har vært lite av det de siste åra, nå håper vi at det blir noen turer i sommer. Det er ikke så stor bobil så den er grei å kjøre selv for meg, fikk prøve den en tur før vi bestemte oss og jeg synes den var veldig lettkjørt og grei.  I dag måtte vi ta en dagstur for å prøve den ut, vi kjørte avgårde til ett vann vi viste om og der parkerte vi bilen gikk en herlig tur med hundene.

P3204247

P3204251P3204252

Vill og vakker Vestlandsnatur P3204270P3204281

Jeg ville John skulle ta bilde av meg med hundene men de var ikke særlig samarbeidsvillige Trist fjesSer nesten ut som de ikke liker meg, he he. Virker som de føler seg litt beklemt Smilefjes som blunkerTvangkosing!

P3204304P3204306P3204320P3204319

Maila fant litt is/snø som hun kunne rulle seg i og Leia ville som vanlig bade.

P3204263P3204277

Kom igjen treiginger…………….P3204324

Hjemme ved kysten er det ikke mye snø eller is igjen. Her har våren så vidt begynt å vise seg, bildene tok jeg i går ettermiddag etter jeg kom fra jobb.

P3194216P3194213P3194211

Trist syn, det nye byggefeltet begynner å ta form og folk har allerede begynt å flytte innP3194150

Se de flotte om friområdene som blir rasert..P3194149P3123987P3124092

Når solen går ned er det på tide å gå hjem.

P3194193P3194241P3194161

P3194169P3194231

Ha en fin uke alle sammen !

12 kommentarer:

  1. Grattis med bobil!! Tenker dere får kjørt masse flotte turer med den!! Kanskje vi ser dere på Biri i år da????
    Ha en flott uke!!

    SvarSlett
  2. Anne-Liss, så utrolig kult!!! Gratulerer med ny hytte på hjul!!Kjempefin var den! Ola er helt sjuk etter bobil, og han har levende beskrevet for meg akkurat det dere gjorde i dag (stoppe hvor dere vil). Kanskje det blir østlandsfarere av dere nå?

    Maila og Leia så ikke helt "med" ut på kosestunden, men de var jo på et nytt sted med nye lukter og mor lukter jo det samme gamle:)

    Det er ikke moro når husbyggingen tar helt av, og raserer masse av friarealene. Jeg blir trist av sånt jeg.

    Dere har jo fått litt vår allerede, heldiggrisene.

    Gleder meg til bildereferat fra bobilturene deres.

    SvarSlett
  3. Gratulere med ny bobil Anne-Liss, den ser og høres veldig kjekt ut. Det å ha hytta med seg enten på vann eller land er helt topp, opplever nye blider og plasser hele tiden.

    Mor da, tvangskos når der er så masse å utforske;o)

    Så langt de er kommet med byggingen der ute ved havet, det som er trist og oppi all den byggingen er at det blir så mange mer mennesker på et lite område, turområdene blir aldri det samme, med sånne utbygginger.

    Masse flotte bilder har kost meg, i naturen du formidler:o)

    Jeg er hjemme med brukket arm denne uken. Dersom du har fri en dag i uken, kunne du tenke deg å ta en tur isammen med oss her langs sjøen??

    SvarSlett
  4. Å, heldige dere!! Jeg har også en drøm om bobil; kunne reise rundt litt på måfå og stoppe hvor som helst.

    Kanskje en vakker dag...

    Hper dere får kost dere masse med bilen og får mange koselige turer!!

    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  5. Gratulere med bobil! Ferietur med bobil har jeg ønsket meg mange ganger også. Forøvrig så virker det som om "alle" kjøper seg bobil i vinter/vår.

    Det er ikke mye vinterlig på dine kanter nei :-)

    SvarSlett
  6. Du tar som vanlig flotte bilder!! Gratulerer med bobil - der må jeg si at jeg er bitte-litte-granne misunnelig. Så mye enklere å overnatte og enklere å finne på nye steder å dra til når man har bobil....
    Trist med byggefelta som ødelegger vår natur og våre turområder...
    Men hvor er snøen??? Dere har jo nesten vår allerede.....

    SvarSlett
  7. Grattis, håper vi og får det snart :):) Nydelige bilder :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med en flott bobil!!! Nå er det bare å komme på besøk, vettu!!!!!

    Du er allså rå til å ta bilder, Anne-Liss!!! Så mange fine bilder!!! Og så så fine bilder der du tvangskoser Leia og Maila! Skjønner jo hundene godt. Masse nye lukter som må sjekkes opp.

    Ha en fin uke!!!

    SvarSlett
  9. GRATULERER!!! Håper og tror dere får masse glede ut av den bobilen :o)
    Du må fortsette å dele stundene med oss ;o)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med bobil! Dere får nok mange fine turer i vakker vestlandsnatur. Kos dere!

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med ny bobil! Det ser veldig koselig ut å kunne kjøre på dagsturer eller lengre turer, og alltid ha et sted å gå inn! :D

    SvarSlett
  12. Gratulerer med bobil, et liv i frihet!Lykke til!
    Vi kjører nå bobil på 8.året og har mye glede av den.

    Mange gode bilder, blir ikke lei av hunde/ natur-bilder.

    SvarSlett